به گزارش خبرنگار جام کوردی، دکتر یدالله زارع زاده اظهار کرد: کسب رتبههای عالی جهانی در رتبهبندیهای تایمز در کیفیت آموزشی، تلاش درزمینهٔ رفاه، بهزیستی و برابری جنسیتی، قرار گرفتن دانشگاه در فهرست دانشگاههای طراز اول ایران و جهان، حاصل تلاش اساتید و کارکنان، دانشجویان و برنامهریزی آموزشی متناسب بازمان است.
وی افزود: در گزارش اخیر رتبهبندی دانشگاههای آسیایی سال ۲۰۲۱ از جمهوری اسلامی ایران تعداد ۴۷ دانشگاه حضورداشتهاند که ۷ دانشگاه کشور در میان ۱۰۰ دانشگاه برتر آسیا قرارگرفتهاند.
مدیر امور بینالملل دانشگاه علوم پزشکی کردستان خاطرنشان کرد: تعداد دانشگاههای ایران از ۲۹ دانشگاه در رتبهبندی آسیایی سال ۲۰۱۹ تایمز به ۴۰ دانشگاه در سال ۲۰۲۰ و ۴۷ دانشگاه در سال ۲۰۲۱ رسیده است.
دکتر زارع زاده خاطرنشان کرد: سیستم رتبهبندی تایمز یکی از معتبرترین نظامهای رتبهبندی در سطح بینالمللی است که مورد وثوق و ارجاع در سراسر جهان است که در ۲۰۱۳ میلادی برای اولین بار رتبهبندی دانشگاههای آسیایی را در کنار رتبهبندیهای بینالمللی خود انجام داد.
وی تصریح کرد: حضور دانشجویان غیر ایرانی و تلاش در راستای بینالمللی کردن دانشگاه در کنار رتبههای برتر اساتید دانشگاه در سطح جهان نوید آینده روشنی برای دانشگاه علوم کردستان را به همراه دارد.

